欢笑泪水
皆因有你们

吃喝玩乐
逛街看戏

互相调础
打闹
嘲笑
说废话

偶尔闲话家常
就算是平常再普通不过的事情
我们都谈得头头是道

摔跤
追逐
玩水

坐着
站着
等这个
等那个

睡前说说爱情史
别人的坏话
讨论这个那个
埋怨这里那里的

你打打我
我捏捏你

作古作怪
扮周星驰
学蜡笔小新

扭大头
拨香蕉
丢扑满口水的抱枕

看看连续剧
窝在小小的桌子吃饭

谈谈心事
掉掉眼泪
傻傻的笑

兴致一来
就傻傻的三人坐着的士去吃饭逛街

我的情绪转变
可以因为你的任何动作或表情

心里很在乎
可都从不显现在我的脸上

有个可怕的梦
看着你们离我而去

很担心我做了宅女
你们不理我

可以很长时间不联络
可见了面后
还依旧如昔

喜欢和你们分享
但不喜欢被作弄

但作弄你们
是我的娱乐

偶尔气一气对方
又马上的原谅

哭哭笑笑




这就是我们三年在一起过的日子
皆因有你们


泳池的长谈
小书房里的闲聊
我也须很久以后会忘记

但我肯定不会忘记
这两个妖怪陪我度过了大学生涯








Comments

Anonymous said…
You seems to enjoy your life in UTAR.Good for you.Wish you good luck in future.Update more in your blog, i will always be here to hear your story.
k.e.n.i.x said…
u know, i start tear dropping when i read the first and second sentences.
u very celaka 1, wrote this kind of thing make me cry.
i wan to bite u again,
coz ur hand very tasty
hahahaha
Jong said…
to anonymous,

hai, may i know who are u?
Thank you for listen to me~
at least i know someone ter is ppl concern bout me~

to ms thong,
aiyer.....
so big girl still crying....
shame shame~
i always cry bcoz u make me cry!
always bully me!
heng!
bite me more lar!
i tell my mum juz u know!

Popular Posts